ارتش با تعهد به نظام و خدمت به مردم، نیروهای خود را تربیت می کند

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه:

ارتش با تعهد به نظام و خدمت به مردم، نیروهای خود را تربیت می کند

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: ارتش جمهوری اسلامی هم اکنون با تعهد به نظام و خدمت به مردم، نیروهای خود را تربیت و به جامعه انقلابی تقدیم می کند.

امیر سرتیپ احمد ولی نژاد، روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در مراغه با اشاره به این که ارتش جمهوری اسلامی، ارتشی ولایی بوده و در راستای آرمان های اسلامی حرکت می کند، افزود: ارتش هر کشور از عوامل بقای سیاسی و نظامی آن است.

وی، اظهار کرد: این نیرو از ابتدای همراهی با انقلاب اسلامی با توجه به فرمایش های رهبر کبیر انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، ایمان و اعتقادات خود را تقویت کرده و هم اکنون توانسته در راستای این اهداف والا پیش قدم باشد.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه، ادامه داد: رسیدن به نقطه مشترک دفاعی بین نیروهای مسلح، دفاع از کشور با حداقل امکانات، ابتکار عمل در طراحی و ساخت سلاح ها، خود اتکایی به داشته ها و برخورداری از روحیه جهادی و شهادت طلبی از مهمترین دستاوردهای نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس است.

ولی نژاد، یادآوری کرد: هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی با وحدت بین نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، در صدد افزایش توان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدهای دشمنان است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی بر اساس ارزش های ملی و اسلامی به دستور رهبر کبیر انقلاب تشکیل شد، گفت: فعالیت این نیرو بر اساس هنجارهای اسلامی و ملی موجب شده تا به عنوان نیرویی ارزشمند برای افزایش امنیت و آسایش منطقه تبدیل شود.

مهدی دواتگری، افزود: به برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب، بازدارندگی نیروهای مسلح و حمایت مردم، دست سلطه جویی و سلطه گری حکومت های استکباری از این کشور کوتاه شده است.

وی با اشاره به موفقیت ایران در عرصه های نبرد دیپلماسی بین المللی، ادامه داد: تمامی این موفقیت ها که نمونه آن پذیرش حق هسته ای صلح آمیز ایران از سوی جوامع دنیاست، نشان از اقتدار نظامی و سیاسی کشور بوده که با حمایت ها و ایستادگی همه جانبه مردم و الهام گیری از دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

تیپ مستقل 221 شهید خسروتاش، گروه 11 توپخانه و پشتیبانی منطقه چهار ارتش جمهوری اسلامی در پادگان امام رضا(ع)، نیروی انتظامی و سپاه ناحیه، یگان های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مستقر در مراغه هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394برچسب:, | 21:50 | نويسنده : شهروند مراغه ای |